Monday, March 14, 2011

SERO nk beli weh!!!!

 Assalamualaikum...

 Entry ari ni berkaitan dgn keinginan ku....
Barang saye akan sebut kejap lg memang mantop la....
Semua orang mesti suka kn....kn???
Sudah lama sebenarnya,saye ingin beli barang nie....tapi ketiadaan masa dan kewangan membantutkan segala perancangan ku ini..Tapi saye akan usaha juga untuk mendapatkan barang tersebut...saye sanggup x makan demi membeli nya...hehehe(saje jew....)barang tersebut ade d bawah;

1) Real Madrid Jersey Long Sleeve
memang cantik menarik tertarik la jersi nie...saye suka jersi b'coz dari segi warna iaitu warna putih...fuhh..cantik bangat colour nie...putih nie melambangkan kesucian..hehehe....satu lg perkara saye tertarik dgn jersi ni ialah 3 garisan adidas di lengan...cantik wooo....nak tgk gambar???


cantik x???kalau saye pakai mesti mcm CR..hehe



2) Kasut Futsal Nike
Aku teruja ngan kasut futsal nike nie, mmg nak beli sesangat pon.. klo duit tu sejambak cam bunga da lame aku borong kasut2 nike nie . Tapi duit pon kekurangan kebelakangan nie byk gune for study n beli buku. Tunggu aku dapat duit nnt mmg aku beli ar , tak buang mase punyer!! klo dapat bleh ar aku comeback active dalam futsal . Jeles doh tgk bebudak skg pakai kasut mahal2 tapi men tak seberapa...kasut lawa coz warnanya putih/merah....try tgk lah...




lawa kan....
itu saja....wasalam...

No comments:

Post a Comment